1.      Splošno

Ti splošni pogoji poslovanja veljajo za prodajo izdelkov, objavljenih v katalogih in na spletni strani družbe Zavod za promocijo zdravja, Dunajska cesta 49, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: ZZPZ).

Splošni pogoji so na voljo na spletni strani lifeenergy.si, zato se šteje, da je vsak potrošnik, ki naroči blago iz kataloga ali na spletni strani, seznanjen z njihovim celotnim besedilom. Na zahtevo kupca, se lahko ob nakupu splošne pogoje priloži v tiskani varianti.

Šteje se, da z oddajo naročila v kakršnikoli obliki v celoti sprejemate te splošne pogoje poslovanja.

Pogodba se lahko sklene le v slovenskem jeziku.

2.      Naročanje izdelkov

Pri ZZPZ izdelke naročate brez vsakega tveganja. Izdelke si lahko doma v miru ogledate in preizkusite in če vam ne ustrezajo v roku 14 dni od sprejema, enostavno vrnete nazaj. Izdelke lahko naročite na naslednje načine:

3.      Izvedba ali zavrnitev naročila

Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil bomo pričeli v najkrajšem možnem času. ZZPZ lahko v primeru, da naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne in o tem obvesti stranko.

3.1. Naročanje preko spleta

  1. Naročilo v čakalni vrsti: po uspešni oddaji naročila boste prejeli obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v obdelavo. V roku ene ure se lahko odločite in naročilo prekličete in to tako, da nam pošljete sporočilo na elektronski naslov [email protected], kamor pripnete naše obvestilo o uspešno oddanem naročilu, v naslov pa napišete "Odstop od oddanega naročila".
  2. Naročilo odpremljeno: če naročila v eni uri ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. V naročilu bomo pregledali ali so na voljo vsi zahtevani podatki o kupcu in naročenih izdelkih. V primeru pomanjkljivih podatkov vas bomo kontaktirali po elektronski pošti ali po telefonu, ki je naveden med kontaktnimi podatki. Popolno naročilo bo prejelo status odpremljenega naročila in s tem je tudi pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom sklenjena.
  3. Izdelek na zalogi: ali je izdelek na zalogi oz. kdaj je predvidena naslednja dobava izdelka je razvidno na naših spletnih straneh. Informacija se obnavlja enkrat dnevno.
  4. Naročilo potrjeno: naročilo bo odpremljeno na način in naslov zapisan v naročilu. Vsi izdelki, ki bodo na zalogi v fazi obdelave naročila in priprave paketov, bodo dostavljeni najkasneje v 7 delovnih dneh. V primeru, da izdelkov v tem času ne prejmete, nas pokličite na telefon 01 3003 999 ali pa nam pošljite vprašanje na elektronski naslov [email protected] da preverimo, zakaj ni prišlo do izdobave izdelkov.
  5. Koriščenje kuponov: če kot zvesta stranka prejmete e-kupon, za koriščenje popusta, je potrebno številko kupona vnesti v temu namenjeno polje, v e-košarici. Pri akcijah z več promocijskimi kodami s popusti, se lahko ob enkratnem plačilu koristi le ena ugodnost oz. en kupon s popustom.

4.      Dostava izdelkov

V dogovorjenem roku vam bomo naročene izdelke pripravili in odposlali na vaš naslov. Na računu, ki je priložen paketu boste našli tudi vse informacijo o politiki vračila blaga, kam se lahko obrnete v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru ostalih pritožb.

Izdelke bomo dostavili z našimi pogodbenimi partnerji. V kolikor vas ob obisku dostavljalca ne bo doma, vam bo le-ta pustil obvestilo o prispeli pošiljki oziroma obvestil in povprašal o možnostih dostave paketa.

V primeru dostave s pošto Slovenije in plačilom po povzetju vam bo pošta zaračunala provizijo za prenos kupnine v obliki gotovine, po veljavnem ceniku pošte Slovenije. Cenik pošte Slovenije >>

Stroški pakiranja, dostave in poštnine za posamično enkratno naročilo znašajo skupaj 10,00 EUR, ne glede na vrednost naročila ter število morebitnih dostav, s katerimi bi bilo potrebno izdelke ob takem naročilu dostaviti. V primeru, da naročenih izdelkov ne moremo dostaviti istočasno, vam dodatne priprave paketa in pošiljanja ne bomo zaračunali, strošek poštnine ostane 10,00 EUR. To ne velja v primeru, če je bilo blago vrnjeno ter nato ponovno poslano zaradi razlogov na vaši strani.

BREZ POŠTNINE pri naročilu nad 300 EUR. V primeru, da vaše naročilu preseže znesek 300 EUR, prejmete pošiljko brez zaračunanih stroškov poštnine in priprave pošiljke.

Naročeno blago bomo dostavili, če bo to le mogoče, v običajnem dobavnem roku, ki znaša 3–5 delovnih dni od prejetega naročila. V kolikor blaga ne bo možno dostaviti običajnem 7-dnevnem dobavnem roku, vas bomo, takoj ko bo možno, obvestili o novem predvidenem roku dostave.

Če vam niti v dodatnem roku ne bomo mogli dostaviti naročenega blaga, lahko odstopite od pogodbe, mi pa vam bomo nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnili vsa prejeta plačila.

Ne glede na določbo prejšnjega odstavka lahko po preteku dogovorjenega roka odstopite od pogodbe, ne da bi podjetju pustil dodaten rok za izpolnitev obveznosti, če pred sklenitvijo pogodbe podjetje obvestite, da je dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe.

5.      Razprodani izdelki

V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam posameznega izdelka ne bomo mogli dostaviti, ker je razprodan. Prosimo vas za razumevanje. Prepričani smo, da boste v naši široki paleti izdelkov našli nadomestni izdelek.

6.      Prevzem izdelkov

Osebni prevzem izdelkov, naročenih v spletni trgovini lifeenergy.si, je možen SAMO na sedežu podjetja ZZPZ:

Zavod za promocijo zdravja

Dunajska cesta 49

1000 Ljubljana

 

V primeru osebnega prevzema izdelkov na sedežu podjetja ne plačate stroškov dostave. Za osebni prevzem izdelkov se je potrebno predhodno najaviti telefonsko na 01 3003 999 oz. na [email protected]

7.      Cene

Vse cene, navedene v katalogu, so izražene v evrih ter vključujejo davek na dodano vrednost. Izdani račun vsebuje poleg cene izdelka in pripadajočega davka na dodano vrednost tudi stroške pakiranja, dostave in poštnine. Zavezanci za DDV morajo pri naročilu predložiti davčno/identifikacijsko številko.

Zaradi vsakodnevnega osveževanja cen in zalog na spletni strani lahko pride do napak, na katere ne moremo vplivati in zanje ne odgovarjamo. V primeru velikega odstopanja cen ali tehničnih podatkov vas bomo o spremembi vašega naročila obvestili.

8.      Način plačila

Naročene izdelke lahko plačate na naslednje načine:

  • Plačilo po povzetju
    V tem primeru blago plačate z gotovino ob dostavi. Naročila nad 500 € je možno plačati samo s kreditnimi karticami ali po predračunu.
  • Plačilo s kreditnimi karticami
    Izdelke lahko plačate z naslednjimi kreditnimi karticami:
    Mastercard (Eurocard) in Visa
  • Plačilo po predračunu (predračun vam pošljemo po elektronski pošti). Predračun je veljaven 7 dni, po tem roku se naročilo izbriše iz sistema. Pri plačilu predračuna obvezno navedite v sklic številko predračuna zaradi lažjega spremljanja plačil.
    • Plačilo s Paypal-om
      Izdelek lahko plačate tudi z Paypal računom. Paypal.com je ponudnik varnega e-plačevanja s kreditnimi karticami.
    • Plačilo ob osebnem prevzemu
      V tem primeru blago plačate z gotovino ob osebnem prevzemu. Naročila nad 1.000 € je možno plačati samo s kreditnimi karticami ali po predračunu.

Ponudnik kupcu izda pisni račun z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Za pravne osebe je možno tudi plačilo z odlogom. Pri prvem naročilu zahtevamo plačilo po predračunu ali zavarovanje plačila. Pridržujemo si tudi pravico dostave samo proti plačilu po predračunu.

Za nepravočasno poravnane obveznosti zaračunavamo zakonske zamudne obresti.

V primeru zamude s plačilom vam bomo zaračunali tudi stroške opominjanja ter vse stroške izterjave neporavnanih obveznosti, kamor sodijo tudi odvetniški stroški ter stroški sodnih taks in drugih pristojbin.

Z naročilom izdelkov soglašate ter z nastopom zamude s plačilom ZZPZ in po njegovem pooblastilu tudi njegovega pooblaščenca izrecno pooblaščate za pridobivanje vseh potrebnih podatkov o vašem premoženju in opravo vseh poizvedb, ki se nanašajo na vaše račune pri bankah in drugih finančnih ustanovah ter poizvedbe o zaposlitvi, kakor tudi dovoljujete ZZPZ in po njegovem pooblastilu tudi njegovemu pooblaščencu posredovanje teh podatkov drugim pravnim osebam, zaradi izterjave terjatev, ki bi jih imel ZZPZ do vas iz naslova vaših neplačanih obveznosti za naročene izdelke.

Bančni račun odprt pri:

Delavska hranilnica d.d., Ljubljana

IBAN: SI56 6100 0000 9657 861

9.      Pridržek lastninske pravice

Pridržujemo si lastninsko pravico na prodanih izdelkih in le-ti ostanejo last ZZPZ tudi potem, ko so vam izročeni, vse dotlej, dokler kupnine zanje ne plačate v celoti.

10. Odstop od pogodbe, vračilo izdelkov in vračilo vplačil

10.1     Odstop od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, imate pravico, da nas v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok teči z dnem, ko:

  • pridobite dejansko posest nad blagom,
  • pridobite dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki ste jih naročili v enem naročilu,
  • pridobite dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
  • pridobite dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

 

Pravice do odstopa od pogodbe nimate pri naslednjih pogodbah:

  • pogodbi o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • pogodbi o blagu, ki je izdelano po vaših natančnih navodilih in prilagojeno vašim osebnim potrebam;
  • pogodbi o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • pogodbi o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če ste po dostavi odprli varnostni pečat;
  • pogodbi o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če ste po dostavi odprli pečat
  • pogodbi o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • pogodbi o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi vašega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe
  • pogodbi o modelih, ki so delno ali v celoti sestavljeni s strani potrošnika
  • pogodbi o izdelkih za enkratno uporabo, rezervnih in nadomestnih delih in uporabljenih predplačniških karticah

 

Obvestilo o odstopu lahko predložite podjetju z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Obvestilo o odstopu nam lahko pošljete:

  • pisno na naslov podjetja in skupaj z izdelkom vrnete na naš naslov.
    • v elektronski obliki na [email protected], v tem primeru vam bomo potrdili prejem obvestila o odstopu od pogodbe v elektronski obliki
    • označite na zadnji strani računa, da vračate izdelek in račun skupaj z izdelkom vrnete na naš naslov.

Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.

Pravilnik o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov klikni tukaj >>.

 

10.2. Vračilo blaga

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na naš naslov:

Zavod za promocijo zdravja, Dunajska cesta 49, 1000 Ljubljana

Šteje se, da ste pravočasno vrnili blago, če ga pošljete pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Izdelke morate vrniti nepoškodovane v nespremenjeni količini in v originalni, nepoškodovani embalaži. Poškodovanih izdelkov, izdelkov v spremenjeni količini in izdelkov v neoriginalni ali poškodovani embalaži ni mogoče vrniti. Izdelke vrnite kot paketno pošiljko in ne kot pismo. V primeru odstopa od pogodbe, krijete le stroške vračila blaga.

10.3. Vračilo prejetih plačil

V kolikor ste naročeno blago že plačali, vam bomo vrnili vsa prejeta plačila, ki ste jih opravili zaradi naročila nemudoma, oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.

Česte blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe.

Vračilo prejetih plačil bomo v tem primeru zadržali do prevzema vrnjenega blaga ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste blago poslal nazaj.

Prejeta plačila vam bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu, razen če ne želite drugačnega načina vračila.

Najhitrejši in najpreprostejši način vračila je na vaš TRR (osebni račun). V primeru, da se odločite za takšen način vračila, prosimo da nam sporočite številko osebnega računa.

Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, prosimo pokličite našo tehnično službo na telefonsko številko 01 3003 999, kjer vam bodo naši svetovalci lahko pomagali s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.

Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzamete na našem naslovu:

Zavod za promocijo zdravja, Dunajska cesta 49, 1000 Ljubljana

11. Garancija

Za vse izdelke velja 12 mesečna garancija, za posebej označene izdelke pa podaljšana garancija, kar je razvidno iz dokumentacije, ki jo prejmete ob dostavi blaga. Garancija teče od datuma prejema blaga. Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listom (če je posebej izdan), računom in drugimi dokumenti, ki so navedeni na računu! Imate nepotrjen garancijski list? Brez skrbi! V tem primeru skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi.

Popravilo izdelkov opravimo v ZZPZ. V kolikor traja popravilo več kot 45 dni, vam izdelek zamenjamo z novim, če to ni mogoče, pa v celoti povrnemo kupnino za izdelek.

12. Stvarna napaka

ZZPZ mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Kdaj je napaka stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila družbi ZZPZ znana oziroma bi ji morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je ZZPZ izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli izjav ZZPZ o značilnostih blaga, ki jih je dal ZZPZ ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Kako se uveljavlja stvarna napaka

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo. Obvestilo o napaki nam lahko kupec sporoči osebno, pri čemer mu moramo izdati potrdilo.

Kdaj ZZPZ ne odgovarja za stvarne napake

ZZPZ ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med ZZPZ in kupcem rabljena stvar, ne odgovarjamo za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

13. Varovanje in dostopnost do podatkov

Vaši osebni podatki bodo skrbno varovani v skladu z veljavnimi predpisi. Podatki, pridobljeni ob naročilu blaga, bodo uporabljeni za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov ter ostale potrebne komunikacije med vami in ZZPZ.

14. Izvensodno reševanje sporov in drugih pravnih sredstev

ZZPZ si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v kolikor pa to ne bo možno, bo za reševanje teh sporov pristojno sodišče v Ljubljani.

15. Podatki o vpisu podjetja v register

Zavod za promocijo zdravja

Dunajska cesta 49

1116 Ljubljana

Davčna številka: SI85712442

Matična številka: 6133231

Davčni zavezanec: DA

 

Bančni račun odprt pri:

Delavska hranilnica d.d., Ljubljana

IBAN: SI56 6100 0000 9657 861

SWIFT: HDELSI22

16. Platforma za reševanje sporov

S 15. februarjem 2016 Evropska komisija pripravlja platformo za izvensodno reševanje sporov. Potrošniki imajo tako možnost, da spore v zvezi s svojim spletnim naročilom najprej rešijo brez vključevanja sodišča. Platforma za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Več informacij o platformi za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm

 

Ljubljana, 1. september 2018

WhatsApp